Sempre ha de portar amb si el Document Nacional d'Identitat (DNI); o, en la seva absència, un altre document d'identificació personal (NIE o passaport).
Sempre que es disposi d'una radiografia prèvia, és important portar-la per evitar una exposició innecessària a la radiació.
És convenient també aportar informes de salut, especialment si pateix d'alguna patologia rellevant.
Ens trobem a la tercera planta de l'edifici Pavelló de Govern, ubicat al Campus de Bellvitge, amb adreça a carrer Feixa Llarga s/n 08907 de l’Hospitalet de Llobregat.
L'entrada principal de l'edifici es troba davant del MediaMarket de l'Avinguda Mare de Déu de Bellvitge.
Per a visitar-se amb nosaltres, vagui a la Unitat d'atenció al Client, ubicada al vestíbul de l'Hospital Podològic Universitat de Barcelona.
Veure ubicació i transport.
A continuació es detalla l'horari de l'Hospital Podològic Universitat de Barcelona del 2022 - 2023:
Obre de dilluns a divendres, de 9h a 14h. Dimarts, dimecres i divendres de 15 h a 19h. L'horari telefònic és de 9h a 14h i de 16h a 18h (les tardes obertes). 93 336 26 60.
Del 24 de febrer al 25 de maig de 2023
Obre de dilluns a divendres, de 9h a 14h i de 15h a 19h. L'horari telefònic és de 9h a 14h i de 16h a 18h. 93 336 26 60.
Del 2 de juny al 9 de setembre de 2023
Obre de dilluns a divendres, de 9h a 14h. L'horari telefònic és de 9h a 14h. 93 336 26 60.
Els horaris poden estar subjecte a canvis i veure's modificats per necessitats del Hospital y/o la universidad.
Actualitat referent al COVID-19:
L’Hospital Podològic UB està dotat de totes les mesures necessàries per garantir la seguretat de totes les persones que hi conviuen; professionals, pacients, membres de la comunitat UB, etc.
L’hospital compta amb els circuits, protocols i recursos necessaris per seguir oferint el compromís cap a la salut de les persones. També s’han realitzat adaptacions a les infraestructures i senyalització per facilitar el compliment dels aforaments i minimitzar la concentració de persones. Alguns exemples són la dotació d’EPIS i gel hidroalcohòlic a cada gabinet, la retirada de mobiliari auxiliar prescindible, catifes desinfectants d’accés a totes les àrees assistencials, mampares i metacrilats a totes les zones necessàries, etc.